Pages

Saturday 6 September 2014

Segmen kemahiran: BUILD & BREAK COMPETITION 2014 PSIS



















































Alhamdulillah..Selesai sudah program sy nk buat sejak saya datang ke PSIS. 2 tahun sy disini, memberi saya kekuatan untuk berdikari sendiri untuk menganjurkan pertandingan seumpama ini wat julung kalinya. Matlamat utama sy adalah lebih kepada keseronokan belajar ilmu struktur, kerja berpasukan dan saling bersaing sesama sendiri secara sihat untuk berjaya. Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya. Begitulah bak kata pepatah. Saya bangga sebab pelajar saya berjaya menyiapkan model jambatan dengan sempurna dan mampu tanggung beban lebih 1 kg. Usaha yang lebih kepada setiap pasukan bertanding dapat kita lihat hasilnya. Ilmu Allah ne terlalu banyak, xsalah kalau kita kongsi sama2. Dalam tempoh yang singkat, dan tekanan belajar masing2. Pelajar mampu berfikiran secara kritikal. Itulah tujuan saya sy guru..sebagai pencinta inovasi dan kreativiti. Sy kalau boleh, sy nak semua pelajar PSIS mampu berfikir secara kritikal dan bijak membuat keputusan. Menang dan kalah adat bertanding, cuma yang menang saya ucapkan Tahniah. Insyallah, harapan saya agar boleh wakil poli untuk pertandingan di masa akan datang. Semoga setiap ajk, pelajar dan kawan-kawan dapat manfaat dari program ilmiah seupama ini. Yg baik datang dari Allah, yg terkurang dari kelemahan saya sendiri. Terima Kasih semua..I LOVE STRUCTURE...I LOVE TO STUDY

0 comments:

Post a Comment