Pages

Monday 1 August 2016

Diari Kerja: Konvensyen KIK Peringkat Kebangsaan 2016

Assalamualikum dan salam sejahtera. Kumpulan Inovasi dan Kreatif. Dengar nama jek pn dah tahu dah. Kerja inovasi berkumpulan. Satu usaha yang memerlukan kerjasama, pengorbanan dan semangat setia kawan. OMEGA adalah nama dipilih. Bukan omega telur yea atau jam omega. Tetapi OMEGA ini adalah:

O: Originality
M: Meaningful
E: Easy
G: Green concept
A: Awesome

Setiap perancangan Allah itu memang terbaik. Kita tidak akan mampu menjangkakan apa yang akan terjadi di masa akan datang. Tetapi setiap usaha yang baik pasti menghasilkan kualiti yang baik.

Tujuan saya hanya satu. Mencipta sejarah tersendiri disini. Saya bukan lar yang terbaik tetapi saya berani untuk membawa penciptaan kumpulan inovasi ini ke peringkat yang lebih tinggi.

Semoga usaha ini memberi sediikit ruang kepada pensyarah-pensyarah untuk berkarya dan memperjuangakn semangat kerja berpasukan.

Menang dan kalah itu adat bertanding tetapi matlamat utama untuk dapatkan GOLD itu menjadikan banyak perkara berjaya dibuat dengan baik.

Peryertaan kali pertama kami mendapat tempat ke 5....sesuatu yang agak besar dan hebat sebab berjaya beat team KIK dari politeknik lain.

Sape kata pensyarah JKA xhebat???

Terbukti kami berjaya merangkul EMAS @ GOLD dan berjaya naik pentas untuk tempat ke 5.

Terima kasih kepada semua ahli kumpulan OMEGA. Maaf terkurang terlebih dalam mengurus kerja berpasukan. I always try my best. The Best I Can Give.....

Tahniah juga kepada Team DECA dari Jtmk..jugak dapat GOLD...Terbaik...

Cayok2. Keep it up untuk ke peringkat seterusnya. AYUH....

Sekurang kurangnya orang akan ingat saya suatu hari nanti sebab saya telah berusaha untuk menyatukan semua orang ke arah kerja inovasi berkumpulan..at least sy dah buat sesuatu untuk PSIS dan meninggalkan kesan yang baik pada orang lain. laporan penuh http://bit.ly/laporankikpsis

sijil berkaitan:



Berikut adalah butiran program:


Tarikh: 25-28 Julai 2016

Tempat: Permai Hotel Kuala Terengganu

Penganjur: Politeknik Kuala Terengganu



























































0 comments:

Post a Comment