Pages

Thursday 22 June 2017

Diari Kerja: LAWATAN PENANDAARASAN PENGURUSAN CENTRE OF TECHNOLOGY (COT) DAN PEMBANGUNAN PEMBINAAN BERASASKAN TEKNOLOGI IBS di Politeknik Melaka dan Politeknik Port Dickson



TARIKH:
19-21 JUN 2017

Alhamdulillah, selesai satu misi penting bagi mendapatkan kepakaran, idea dan maklumat penting berkaitan pembangunan COT dan teknologi IBS. Buat pertama kalinya saya menguruskan aktiviti rasmi seperti ini bagi mempelajari dan mengaplikasi ilmu, kemahiran dan teknologi yang sepatutnya ada dan dilaksanakan di sini. Seronok dapat kembali ke tempat asal saya bekerja dan dapat berjumpa semula rakan2 sepejuangan lama. Mudah-mudahan memberi aura untuk saya dapat kembali berkhidmat ke Melaka atau Port Dickson nanti. Insyallah. Percaya kepada perubahan yang akan kami lakukan untuk memberi impak luar biasa kepada jabatan dan PSIS sendiri. Saya hanya jalankan tugas saya sebaiknya. Terima kasih kepada pihak PMK dan PoliPD dalam melayan karenah kami yang baru belajar dan mahukan perubahan minda dalam saya belajar untuk mengurus dan membangunkan COT secara total. Permulaan bermula dari sekecil kecil benda hingga menjadi besar dan terhebat.
















































0 comments:

Post a Comment