Pages

Wednesday 30 March 2016

Diari kerja: Build N Break Competition 2016 PSIS

Pertandingan untuk tahun ke 3 kita jalankan bagi mencari pelapis supervisor dan pelajar berkemahiran tinggi. Untuk tahun ini, sya tidak menjadi supervisor untuk mana2 kumpulan bagi memberi peluang kepada pensyarah lain untuk mewakili politeknik ke peringkat seterusnya. Jangan cakap lebih tetapi ayuh masuk dan join untuk tahu adakah ilmu yg kita ada skg cukup bagus atau tidak untuk kita apply pada keadaan sebenar. Saya dulu masa perkenalkan Build N Break ini pada tahun 2012 disini mendapat sedikit sindiran dan org melihat apa yang sy cuba perjuangkan. Saya suka kepada suasan pertandingan. dan saya sgt suka membawa pelajar ke satu alam lain yang akan mereka kenang dan ingat. Untuk memberi keyakinan dan bg orang terima semua ini perlukan masa. Jadinya kena banyak bersabar dan teruskan berusaha sehingga berjaya. Saya telah melatih dan mengajar junior saya untuk take over program ini agar ianya menjadi tradisi sepanjang zaman. Saya percaya kepada kemampuan org lain dan sentiasa memberi peluang kepada org lain untuk turut sama mencipta dan mempertahankan semua ini.

date: 17 mac 2016
day: Thursday
location: DSU PSIS

Tentatif build n break 2016:
8.00-8.15 - pndftrn d hdpn pentas
8.15-8.30 - mengambil tmpt msing2
8.30-12.30 - pembinaan  model jambatan
12.30-2.00 - makan dan solat
2.00-3.00 - pengujian model
3.00-3.30 - pengumuman pemenang dan sesi bergambar
3.30-4.00 - berkemas dan bersurai
























Keputusan penuh Build n Break 2016 PSIS

1. Domestic
Supervisor: Ahmad Zaiyad

2. Dasmart
Supervisor: Ahmad Zaiyad

3. Tukang Bina
Supervisor: Nur Shuhada

Tahniah kepada semua pemenang. Terima kasih kpd semua jawatankuasa terlibat.

0 comments:

Post a Comment