Pages

Monday 26 January 2015

Segmen kemahiran: Build & Break di UTM tahun 2012 bersama team PMK...teringat masa tu













Untuk competition ini saya bersama dua BFF saya dulu, kini dan selamanya iaitu En Rahim dan Pn Radziah.. kami bertiga bersama membawa dua kumpulan pelajar. Disini bermula karier saya untuk terjebak dalam dunia Build & Break ini. Insyallah..coming soon akan diadakan lagi peringkat dalaman PSIS dan akan sekali lagi pergi ke peringkat International Build & Break Competition di UTM Skudai pada bulan April 2015 nanti. Insyallah....diharapkan sesuatu mampu dicipta dan memberi sejuta kenangan pada saya dan team yang saya cipta xkira sama ada di sini atau dimana jua saya akan bekerja di masa akan datang. Setiap niat yang baik akan menghasilkan keajaiban...Guru yang hebat akan pasti melahirkan anak murid yang cemerlang. Bersama kita HEBAT...

0 comments:

Post a Comment