Pages

Monday 12 January 2015

Segmen kemahiran: Pertandingan Inovasi yang pernah saya join kebelakangan ini...

Assalam...dalam usaha untuk mencari pengalaman dan meningkatkan kehebatan sendiri ..beberapa pertandingan saya join untuk membuktikan saya mmg aktif dan sangat berfikir secara kritikal. Bagi sesetengah orang cukup la hanya sekadar mengajar semata-mata. tapi bagi saya "Guru yang cemerlang akan melahirkan murid yang hebat"....saya tidak pernah berputus asa kerana bagi saya..hidup hanya sekali..pengalaman harus dicari dan diusahakan dari masa ke semasa...tidak boleh menunggu ianya datang bergolek kepada kita tanpa usaha yang hebat...marilah kita sama-sama berusaha menjadikan diri kita lebih bermakna...more competition make me faster...maybe ideologi saya dan hasrat saya terlalu tinggi dan menggunung..apa pn jangan pernah berhenti berusaha untuk berkongsi pengetahuan, berkongsi kemahiran dan berkongsi kejayaan...Insyallah suatu ari nanti saya pasti akan jadi JUARA...amin..kt bawah ne antara pertandingan yg saya join 5 thn kebelakang...peace...











0 comments:

Post a Comment