Pages

Thursday 11 June 2015

Diari: Segmen Pengurusan

Alhamdulillah kali kedua rasanya saya terlibat secara tidak langsung dengan mesyuarat perancangan Business Plan PSIS untuk tahun 2015-2020. Rasanya saya ne org biasa jek tetapi saya wakil ketua unit inovasi. Ntahla nape saya yg kena agaknya. tahun lepas buat bengkel ne kt Pulau Langkawi. tetapi tahun ne hanya di Hotel Qualiti Kuala Lumpur. Banyak yang saya belajar tentang perancangan pembangunan politeknik untuk jangkamasa pendek dan panjang. Seronok gak tetapi yela bab2 pengurusan ne memerlukan pengetahuan, kebolehan, pengaruh dan komited untuk keje. Sy ne bkn la ketua pun sebenarnya cuma org kanan dan org kiri yg sentiasa mendokong misi dan visi poli. Cuma bengkel kali ne lebih berat pengisiannya sbbnya libatkan pembinaan misi dan visi baru PSIS. Saya pun xfaham nape sy terlibat sampai sekarang. Tetapi secara keseluruhan saya mmg sgt faham apa yg Ketua jab, pengarah, timb pengarah, ketua unit punya sasaran dan matlamat. Sbb tu saya sentiasa berusaha menaikkan nama poli dari segenap sudut. Latih pelajar2 untuk follow saya menyertai pertandingan peringkat kebangsaan, peringkat antarabangsa...buat program..join semua program induk supaya sy lebih positif dan bertambah ilmu. Hee...Saya tdak hebat tetapi saya tahu banyak perkara...huhu...jom ikut saya untuk jadi lebih kreatif, dipercayai dan tidak banyak alasan. Cayok2 untuk misi akan datang...Dato Ketua Pengarah Politeknik pn ada hadir sama memberi inspirasi dan tanggungjawab kepada kami...huhu...













0 comments:

Post a Comment